Internet w służbie rolnikowi
Podczas Polskiego Kongresu Rolniczego temat ten poruszy Łukasz Sobański, specjalista w zakresie marketingu internetowego, który doradza rolnikom w zakresie wykorzystania internetu przy rozpoczęciu i zwiększeniu sprzedaży własnych produktów z gospodarstwa przez Internet.
Łukasz Sobański przez 12 lat zajmował się marketingiem internetowym firm i instytucji pracując w warszawskich agencjach interaktywnych. Miał okazję obsługiwać kampanie e-marketingowe takich marek jak Briggs & Stratton, Samsung, Philips czy Onkyo. Pracował w firmach notowanych na giełdzie NewConnect Zakupy.com S.A. i B2BPartner S.A. jako specjalista ds. marketingu internetowego odpowiadając za rozwój 6 sklepów internetowych w różnych branżach.
Od 2 lat zajmuje się rolnictwem i hodowlą drobiu oraz kóz mlecznych ras saaneńskich, alpejskich i toggenburskich. Dodatkowo doradza rolnikom w zakresie wykorzystania internetu przy rozpoczęciu i zwiększeniu sprzedaży własnych produktów z gospodarstwa przez Internet.
Prowadzi stronę z blogiem pod adresem www.RolniczyHandelDetaliczny.pl
Podczas Kongresu Łukasz Sobański omówi dwa zagadnienia:
- Jak uruchomić sklep internetowy dla swojego gospodarstwa krok po kroku
- Przekrój i analiza aktualnych trendów na rynku.
Zapraszamy do udziału!